مشخصات فیدلیتی بهمن موتور

فیدلیتی یا جتور ایکس ۷۰ یک خودروی کراس‌اوور سایز متوسط ساخت شرکت جتور زیر مجموعه چری است که از سال ۲۰۱۸ تا کنون تولید می‌شود. نقطه ضعف این خودرو موتور ضعيف آن است که برای وزن بالای این خودرو طراحی نشده است. این خودرو در ایران توسط گروه بهمن با نام فیدلیتی تولید می‌شود. همچنین مشخصات فیدلیتی بهمن موتور بصورت جزیی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.

جتور ایکس ۷۰ در ایران با پیشرانه ۱٫۵ لیتری تولید می‌شود که ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو باجعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تولید می‌شود. سیستم تعلیق جلوی این‌خودرو از نوع مک‌فرسون و سیستم تعلیق عقب خودرو از نوع مستقل می‌باشد.

دانلود آموزش ثبت نام فیدلیتی

امکانات فیدلیتی

اتولایت
کروز کنترل
سنسور جلو
ترمز پارک برقی
اتوهلد
سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها
سیستم تهویه دیجیتال با دریچه عقب
در برقی صندوق عقب
سانروف پانوراما
آینه جانبی برقی
سنسور پارک و دوربین دنده عقب
چراغ روشنایی در روز
دوربین ۳۶۰ درجه
کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی
ترمز پارک برقی به همراه سیستم توقف خودکار
ورود بدون کلید
استارت دکمه ای
چهار ایربگ
سنسور پا ( صندوق پران هوشمند )

مشخصات فیدلیتی بهمن موتور
مشخصات فیدلیتی بهمن موتور

 

این خودرو در سال ۲۰۲۰ یکبار فیس لیفت شد که با نام جتور ایکس۷۰ پلاس عرضه شد. جتور ایکس۷۰ پلاس از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۵۶ اسب بخار متصل به گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۶ سرعته DCT و یک موتور ۱٫۶ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۹۷ اسب بخار متصل به یک جعبه دنده ۷ سرعته DCT بهره می‌برد.

مراحل آموزش ثبت نام فیدلیتی

مرحله اول: انتخاب نوع خودرو: در این قسمت تمامی خودروهایی که شرکت بهمن موتور برای فروشش برنامه‌ای ارائه کرده است مشخص شده‌اند و شما فقط موظف به انتخاب نوع خودرو می‌باشید.

مرحله دوم: انتخاب برنامه فروش: پس از انتخاب نوع خودرو مورد نظر باید از بین برنامه‌هایی که برای خودرو مورد نظر اعلام شده است انتخاب خود را انجام دهید.

مرحله سوم: تعیین مشخصات و تأیید شرایط واگذاری: در این قسمت با توجه به خودروی انتخابی در رابطه با رنگ اتومبیل درخواستی باید اطلاعاتتان را ثبت کنید و در ادامه متن شرایط واگذاری پیش روی شما قرار دارد و شما می‌توانید پس از مطالعه و آگاهی از شرایط فروش خودرو مورد نظر با تأیید شرایط وارد مرحله بعد شوید.

مرحله چهارم: ثبت اطلاعات مشتری: شما در این قسمت پس از انتخاب نوع مشتری حقیقی یا حقوقی باید اطلاعات شخصی خود و یا شرکتتان را به ثبت برسانید. پس از ثبت اطلاعات و برطرف کردن خطاهای احتمالی و تأیید اطلاعات وارد شده وارد مرحله بعد می‌شوید.

مرحله پنجم: انتخاب نمایندگی و درگاه پرداخت: در این مرحله لازم است شما با انتخاب استان و شهرستان محل سکونتتان نمایندگی مورد نظر خود را برای تحویل خودرو و احراز اصالت مدارک انتخاب کنید. پس از انتخاب نمایندگی آدرس آن برای شما نمایان خواهد شد. پس از انتخاب درگاه بانکی برای پرداخت مبلغ وارد مرحله بعد و درگاه واریز وجه خواهید شد.

مرحله ششم: تأیید پرداخت: در این مرحله پرداخت شما تأیید شده و برای احراز مدارک و ادامه مراحل به نمایندگی ارجاع داده می‌شوید.

 

دانلود آموزش ثبت نام بهمن موتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up