آموزش ثبت نام ماشین در سایت بهمن موتور

با توجه به تغییرات فرم ثبت نام بهمن موتور آپدیت جدید به پکیج آموزشی اضافه شد

نتایج ثبت نام برخی کاربران با آموزش آنلاین آزمون در ثبت نام بهمن موتور فیدلیتی و دیگنیتی

در قسمت روبرو ویدیوئی از نتایج برخی کاربران می باشد که با دقت تمامی ترفندهایی که در آموزش گفتیم رو با نکات خیلی مهم یاد گرفتند و برای ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی استفاده کرده اند. توصیه می کنیم حتما آموزش های ترفند بهمن موتور را دنبال کنید و ما سعی می کنیم بروزترین آپدیت ها را مطابق با سایت ثبت نام خودرو بر روی پنل کاربری شما جهت دانلود قرار بدیم .

آپدیت جدید و آموزش ثبت نام بهمن موتور ویژه آذر 1401

رفع خطای چرخش آرم لوگوی بهمن مطابق با آخرین ثبت نام

کاربران آنلاین آزمون ، به اطلاع میرساند آپدیت جدید ثبت نام شامل تغییرات در فرم جدید اطلاعات مشتری و فیلم ضبط شده خودروها در آخرین بخشنامه به همراه توضیحات مهم بر روی فیلم برای الگوبرداری در بخشنامه بعدی جهت ثبت نام در بخش سوابق دانلودها ، بهمراه آخرین تغییرات فرم اطلاعات مشتری قرار گرفت

هدف از خرید پکیج آموزشی ثبت نام گروه بهمن این است که کاربران نکات مهم ترفندهای بروز را برای بخشنامه های فروش اینترنتی بهمن خودرو را یاد بگیرند تا ثبت نام راحت تری نسبت به افراد آماتور داشته باشند. لازم به ذکر است با توجه به ناسپاسی برخی کاربران آنلاین آزمون هیچگونه تعهد یا ضمانت بابت اینکه ، با پکیج آموزشی می توانند ثبت نام موفق داشته باشند را نمی دهد و خرید هرگونه فایل با هر پسوند از سایت آنلاین آزمون به منزله قبول تمامی قوانین سایت می باشد.

مواردی که در این پکیج آموزشی ثبت نام ماشین در گروه بهمن به صورت ویدیویی مشاهده میکنید :

✅ارائه روش جدید پر کردن فرم اطلاعات مشتری بهمراه روش قدیمی

✅رفع خطای چرخش آرم یا لوگوی بهمن

چگونه فرم اطلاعات مشتری را به سرعت و چند ثانیه ای پر کنیم.

چگونه خودرو ها را در سریع ترین زمان ممکن بارگزاری کردیم.

✅تکمیل نمونه فرم اطلاعات مشتری

✅نحوه لود سریع استان و شهر

تیک خودکار کپچا ، من ربات نیستم بدون نیاز به انتخاب تصاویر و حل ارو

✅جلوگیری از برگشت خوردن مبلغ بعد از پرداخت موفق

✅نکات مهم در انتخاب نمایندگی استان و شهر

✅نکات مهم در مورد کد امنیتی فرم اطلاعات مشتری و سفارش

✅حل مشکل برگشتن به صفحه اصلی به جای ورود به درگاه بانک

✅مرورگر و نوع اینترنت مناسب

✅عدم ورود به درگاه بانک در صفحه ی اعتبار سنجی

✅خطای تقاضای شما به دلیل محدودیت ظرفیت خودرو انتخابی فعلا قابل پذیرش نمی باشد، پیشنهاد می شود شرایط فروش دیگری را انتخاب نمایید (360)

✅خطای ارتباط با سرور با مشکل روبرو شد ، لطفا بدون رفرش کردن این صفحه دقایقی دیگر اطلاعات را ارسال کنید.

رفع مشکل عدم نمایش برنامه‌های فروش خودروها

رفع مشکل پرش یا بیرون افتادن هنگام

محتوای پکیج دانلود بین 6 تا 8 فایل ویدیویی همراه سورس آپدیت شده با مجموع زمان تقریبی 106 دقیقه مناسب برای ثبت نام تمامی خودروهای سبک و سنگین گروه بهمن می باشد

به عنوان سایت مرجع آموزش ثبت نام اینترنتی خودرو در ایران به شما اطمینان می دهیم با تهیه این پکیج از کیفیت ، کارایی آموزش ها و همچنین پشتیبانی آنلاین آزمون شگفت زده خواهید شد.

سوالات متداول

آنلاین آزمون سایت تخصصی معتبر در زمینه آزمون و آموزش ثبت نام خودرو در کشور با بیش از 8 سال سابقه درخشان ، دارای شناسه الکترونیکی ای نماد و نماد اعتماد الکترونیک با هویت مشخص ، نماد ساماندهی ، نماد اعتماد پرداخت آلکترونیکی زرین پال و پارس پال می باشد.

اگر انتظار دارید ما تضمین موفق بودن ثبت نام کنیم که شما بعد از مشاهده آموزش ها ، حتما میتوانید موفق باشید ، قطعا نمی توانیم این تضمین را بدهیم . ضمنا لازم بذکر است تعهد آنلاین آزمون ، تعهد به وسیله می باشد و تعهد به نتیجه نیست.

در خصوص آموزش ثبت نام خودروها تمامی ترفندها ، ارورها و ابزارهایی که خود ما و نیز کاربران حرفه ای برای انجام ثبت نام به سریعترین روش ممکن از آنها استفاده میکنند را در اختیارتان قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید در حال حاضر به دلیل تعداد بسیار زیاد متقاضیان، بدون رعایت ترفندهای ارائه شده در این آموزش حتی با بهترین سیستم و سرعت اینترنت هم به هیچ عنوان نمیتوانید با افراد حرفه ای و آموزش دیده وارد رقابت شده و موفق به ثبت نام خودرو شوید. همچنین با بررسی های دقیق آپدیت های بروزتری جهت ثبت نام موفق برای شما کاربران بر روی سایت قرار داده خواهد شد.

در هنگام خرید آموزش ها با استفاده از ایمیل و شماره موبایل شما یک حساب کاربری در سایت آنلاین آزمون برایتان ایجاد میشود که جدیدترین محصولات ، بهمراه آپدیت جدید در صورت قرارگیری میتوانید از قسمت دانلودها در حساب کاربری خود دریافت نمایید.

پر کردن فیلد های مشخصات در هنگام ثبت نام ماشین بهمن موتور در کمتر از چند ثانیه

پر کردن سریع فیلد ثبت نام بهمن موتور

لود سریع و رفع مشکل عدم نمایش برنامه های فروش در سایت بهمن خودرو

keyboard_arrow_up