سوالات استخدامی بانک ایران زمین

سوالات استخدامی بانک ایران زمین : بانک ایران زمین بانکی است که در اسفند ۱۳۸۹، با ارتقای مؤسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین به بانک تأسیس شد. سهام این بانک در سال ۱۳۹۰ در بازار بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد و هم‌اکنون اکثریت سهام آن متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفت و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌باشد. شعبه مرکزی بانک ایران زمین در شهر تهران قرار دارد. این بانک هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۳۳۱ شعبه در ایران می‌باشد. مؤسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین در سال ۱۳۷۷ توسط جمعی از سرمایه‌گذاران و تعاونگران ایرانی در استان خراسان تأسیس شد و با ۴۰۰ شعبه در کشور فعالیت می‌نمود.

سوالات استخدامی بانک ایران زمین
سوالات استخدامی بانک ایران زمین
در اسفند ماه ١٣٨٩، مؤسسه مولی الموحدین به دستور بانک مرکزی مامور ساماندهی تعاونی فاقد مجوز بهمن ایثار گردید و کفالت آن را عهده‌دار شد. تعاونی اعتبار بهمن ایثار به دلیل اختلاس برخی از مدیران، تخصص کم و عدم آشنایی مسؤلین تعاونی با بازار پول و سرمایه کشور باعث ایجاد مشکلات شده بود واین موضوع باعث ایجاد تجمعات غیرقانونی و اغتشاش در شهرهای مختلف کشور گردید. مؤسسه مالی واعتباری مولی الموحدین از محل منابع نقدی خود بدون حمایت ارگانهای دولتی نسبت به تأمین وجوه سپرده گذاران و برگشت سپرده‌های مردم از طریق ۱۶۰ شعبه که مبلغ چهار هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بود اقدام نمود. در اسفند ۱۳۸۹ مؤسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین با موافقت بانک مرکزی به بانک ارتقا پیدا کرد و به بانک ایران زمین تغییر نام داد.

دانلود سوالات استخدامی بانک ها

نحوه ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های شناخته شده کشور است که در زمان مقرر شده بنابر نیاز خود، اقدام به جذب نیرو می‌نماید. این بانک استخدام افراد متخصص را از طریق برگزاری آزمون استخدامی را انجام می‌دهد که افراد با مراجعه به سایت اصلی بانک به آدرس izbank.ir می‌توانند ابتدا شرایط عمومی و تخصصی استخدام را بررسی کرده و در صورت واجد شرایط بودن، ثبت‌نام خود را برای شرکت در آزمون انجام دهند.

مراحل ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین

افراد داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین، ابتدا باید وارد سایت اصلی بانک به آدرس izbank.ir شده و گزینه آگهی استخدام این بانک را انتخاب کنند. سپس شرایط مورد نیاز را بررسی کرده و در صورت داشتن تمامی شرایط، مدارک لازم را در قسمت مورد نظر وارد کرده و اطلاعات فردی را وارد فیلد مورد نظر نمایند. در صورت نیاز به ارسال رزومه، در قسمت مورد نظر رزومه خود را بارگزاری کرده و با به پایان رساندن مراحل ثبت‌نام، کد رهگیری را دریافت کنند.

شرایط عمومی استخدام بانک ایران زمین

داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
نداشتن محکومیت جزایی و سو پیشینه کیفری
اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان
عدم ممنوعیت استخدام در ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی به موجب رای مراجع ذیصلاح
عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و‌ گروه‌های سیاسی معارض با جمهوری اسلامی ایران
نداشتن سابقه اعتیاد به مواد مخدر و استفاده از دخانیات
برخورداری از سلامت جسمانی و‌ روانی و توانایی انجام کار در شغل مورد تقاضا

شرایط تخصصی استخدام بانک ایران زمین

داوطلبان استخدام در بانک ایران زمین در صورت داشتن مدرک در مقطع کارشناسی حداقل معدل ۱۳ و در صورت داشتن مدرک در مقطع کارشناسی ارشد، حداقل معدل ۱۵ را داشته باشند.
داوطلب باید بومی محل مورد تقاضا برای ثبت‌نام باشد،. بدین معنا که حداقل ۴ سال تحصیلی خود را به صورت متوالی در محل مورد تقاضا گذرانده باشد، حداقل سه سال به صورت پیوسته در محل مورد تقاضا برای استخدام، ساکن بوده باشد.
کارشناس بانکداری مجازی باید با بانکداری دیجیتال، مدل سازی کسب و کار، نرم افزار‌های بانکی و بازاریابی دیجیتال آشنایی داشته باشد.

شرایط سنی داوطلبان استخدام بانک ایران زمین

افراد داوطلب برای استخدام در موقعیت‌های شغلی مورد نیاز استخدام بانک ایران زمین از جمله کارشناسی حوزه کارت و شبکه پرداخت، کارشناسی کنترل و مدیریت پروژه و کارشناسی حوزه امور بانکداری دیجیتال، در صورت داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز در مقطع کارشناسی باید ۳۰ سال سن و در صورت داشتن مدرک در مقطع کارشناسی ارشد، باید ۳۳ سال سن تمام را داشته باشند.

مدارک مورد نیاز برای استخدام در بانک ایران زمین

افراد واجد شرایط برای استخدام در بانک ایران زمین، باید مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام را در سایت بانک بارگزاری کنند، این مدارک عبارتند از:
فایل اسکن شده عکس پرسنلی داوطلب که باید تمام رخ و واضح بوده و بانوان باید حجاب کامل خود را در عکس،رعایت کرده باشند.
فایل اسکن شده تمامی صفحات شناسنامه
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آقایان
فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی و سابقه کاری
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی به همراه معدل داوطلب

چگونه از زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین مطلع شویم؟

بانک ایران زمین برای استخدام نیروی مورد نیاز خود، از طریق سایت اصلی به آدرس izbank.ir اقدام به برگزاری آزمون و انتشار فراخوان ثبت‌نام، می‌نماید. داوطلبان در صورت داشتن تمامی شرایط استخدام، می‌توانند در زمان مقرر شده که توسط سایت بانک به اطلاع آن‌ها می‌رسد، ثبت‌نام خود را برای شرکت در آزمون انجام داده و یا رزومه خود را ارسال نمایند. همچنین آ‌ن‌ها می‌توانند با دریافت دفترچه عمومی از زمان و نحوه برگزاری آزمون و تمامی اطلاعات مربوط به ثبت‌نام در آزمون استخدامی، اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.

معرفی منابع و نمونه سوالات عمومی و تخصصی برای موفقیت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین

منابع عمومی آزمون استخدامی ایران زمین شامل دروسی از جمله زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، فناوری اطلاعات و مهارت‌های هفتگانه icdl، هوش و توانمندی ذهنی، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی می‌باشد.
منابع تخصصی نیز شامل دروس مهندسی کامپیوتر، دروس مدیریت بازرگانی، دروس مهندسی صنایع، دروس مدیریت فناوری اطلاعات، حسابرسی، حسابداری صنعتی، اقتصاد خرد و کلان و حقوق تجارت می‌باشد.

نحوه ورود به سامانه آزمون استخدامی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین از طریق دریافت رزومه داوطلبان و برگزاری آزمون استخدامی، اقدام به جذب نیروی متخصص و مورد نیاز خود می‌نماید. داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی و ارسال رزومه خود، می‌توانند با مراجعه به سایت izbank.ir اقدام کنند. در صورت کسب نمره قبولی در آزمون استخدامی بانک و مورد قبول قرار گرفتن رزومه داوطلب، پس از انجام مصاحبه حضوری و معاینات پزشکی، استخدام وی به صورت رسمی انجام می‌پذیرد.

مجموعه سوالات استخدامی بانک ایران زمین شامل : (همه سوالات دارای پاسخنامه میباشد)

مجموعه سوالات استخدامی بانکها شامل : (همه سوالات دارای پاسخنامه میباشد)

  • سوالات ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه 470 سوال
  • سوالات زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه 464 سوال
  • سوالات احکام و معارف اسلامی به همراه پاسخنامه 770 سوال
  • سوالات دانش کامپیوتر و مهارت های هفتگانه (ICDL) به همراه پاسخنامه 455 سوال
  • سوالات دانش سیاسی و اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و تاریخی به همراه پاسخنامه 350 سوال
  • سوالات هوش و استعداد تحصیلی مقدماتی و پیشرفته به همراه پاسخنامه 470 سوال
  • سوالات آمار و ریاضی به همراه پاسخنامه 823 سوال

توجه : مجموعه سوالات استخدامی بانکها شامل ویژگی های زیر میباشد

  • این مجموعه شامل سوالات آزمونهای گذشته، سوالات مشابه و پرتکرار آزمونهای برگزار شده میباشد.
  • سوالات چندین بار توسط تیم آموزشی و کارشناسی بررسی شده و عاری از خطا میباشد.
  • پاسخنامه سوالات در انتهای فایلها به منظور شبیه سازی آزمون به صورت جدولی میباشد و گزینه صحیح در صورت سوال علامت زده نشده است تا بتوانید میزان دقیق تسلط خود به مباحث را بسنجید.
  • بد نیست قبل از برگزاری آزمون نگاهی به نمونه سوالات بیندازیم و شانس قبولی خود را تا 80 درصد بالا ببریم.
  • درصورتیکه شما هم در آزمون استخدامی شرکت نموده اید، این نمونه سوالات منبع خوبی برای مطالعه هستند.

دانلود سوالات استخدامی بانک ها

keyboard_arrow_up

از آزمون استخدامی سال 1403 جا نمونید!!!

پکیج سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته بهمراه پاسخنامه تشریحی …