سوالات استخدامی بانک سرمایه

سوالات استخدامی بانک سرمایه: شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است. بانک سرمایه فعالیت خود را از دی ۱۳۸۴ به عنوان ششمین بانک خصوصی ایران آغاز کرد و هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۱۶۵ شعبه بانک، در سراسر ایران می‌باشد. سهام بانک سرمایه در سال ۱۳۸۴ در بازار بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد و هم‌اکنون اکثریت سهام آن متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان می‌باشد.
سوالات استخدامی بانک سرمایه
سوالات استخدامی بانک سرمایه
بانک سرمایه به استناد ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانکهای غیردولتی مصوب 1379، ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب تیرماه سال 1351، قانون عملیات بانکداری بدون ربا و با رعایت قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب اسفندماه 1347 و همچنین با رعایت سایر قوانین جاری و مقررات اساسنامه و با هدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیتهای سازنده و مثمر ثمر و درجه اقتصادی و به ویژه در زمینه پولی و بانکی در تاریخ 1384/10/04 تحت شماره 262377 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تحت عنوان شرکت بانک سرمایه (سهامی عام) ثبت و به عنوان ششمین بانک خصوصی ایران و اولین بانک خصوصی با بیشترین سرمایه اولیه در کشور به مبلغ 3535 میلیارد ریال بر اساس مجوز شماره 4613/ه مورخ 1384/10/18 صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عملاً فعالیت خود را در عرصه بانکداری کشور آغاز نموده است.

دانلود سوالات استخدامی بانک ها

نحوه‌ ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک سرمایه

بانک سرمایه به عنوان ششمین بانک غیر دولتی در ایران، در دوره‌های مختلف بسته به نیاز خود در موقعیت‌های شغلی مختلف، اقدام به جذب نیرو می‌کند. افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی بانک به آدرس sbank.ir در آزمون استخدامی که توسط بانک برگزار می‌شود شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون و مصاحبه حضوری، در رده‌ها و موقعیت‌های شغلی مورد نیاز بانک، شروع به کار کنند. در سال جاری شعبه های تهران این بانک برای پست سازمانی رئیس شعبه، فراخوان استخدام داده است.

مراحل ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک سرمایه

بانک سرمایه نیز همانند سایر بانک‌ها، از طریق دریافت رزومه و برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو می‌نمایند. از این رو داوطلبان می‌توانند رزومه خود را به آدرس sbank.ir ارسال کنند. برای شرکت در آزمون استخدامی نیز داوطلبان باید به سایت اصلی بانک مراجعه کرده و گزینه درخواست همکاری را انتخاب کنند. سپس مدارک مورد نیاز و اطلاعات و عکس پرسنلی را بارگزاری کرده، هزینه ثبت‌نام در آزمون را پرداخت کرده و پس از اتمام مراحل، کد رهگیری را دریافت می‌کنند.

شرایط عمومی استخدام بانک سرمایه

فرد داوطلب برای استخدام در بانک سرمایه باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.
آقایان دارای کارت پایان خدمت و معافیت دائم باشند.
فرد متقاضی باید دارای عدم سو پیشینه کیفری باشد.
از سلامت جسمانی و روانی و توانایی انجام کار در شغلی که در آن استخدام می‌شود، برخوردار باشد.
به دین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشته باشد.

شرایط اختصاصی استخدام بانک سرمایه

افرادی که متقاضی استخدام در بانک سرمایه هستند، باید دارای مدرک کارشناسی و مدارک تحصیلی بالاتر باشند.
فرد متقاضی باید بومی باشد.
بر مهارت‌های هفتگانه icdl مسلط باشد.
فرد داوطلب برای استخدام در این بانک باید حداقل معدل ۱۶ در مقطع تحصیلی مورد نیاز را داشته باشد.
شخص متقاضی باید در یکی از رشته‌های مورد نیاز استخدام بانک از جمله حسابداری، علوم اقتصاد و مدیریت، فارغ التحصیل شده باشد.

شرایط سنی داوطلبان استخدام بانک سرمایه

فارغ التحصیلان متقاضی استخدام بانک سرمایه در رشته‌های علوم اقتصادی، مهندسی فناوری اطلاعات، ریاضی، آمار، بانکداری و امور بانکی، حسابداری، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع، مدیریت و مهندسی کامپیوتر از نظر سنی باید حداکثر ۲۷ سال سن تمام را داشته باشند. افرادی که متقاضی استخدام در پست خدماتی هستند، باید حداکثر ۲۴ سال سن داشته باشند که در صورت انجام خدمت سربازی ۲ سال و در صورت دارا بودن سابقه کار مرتبط، ۶ سال به حداکثر سن مجاز برای استخدام آن‌ها، افزوده می‌شود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک سرمایه

برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک سرمایه، مدارک زیر مورد نیاز می‌باشد:
فایل اسکن شده عکس پرسنلی که باید واضح و بدون اثر مهر باشد.
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
ارائه تصویر تمام صفحات شناسنامه
ارائه تصویر پشت و رو کارت ملی
ارائه مدارک بومی بودن فرد داوطلب
بارگزاری مدارک مربوط به ایثارگری افرادی که می‌خواهند از سهمیه ایثارگری خود استفاده کنند.
ارائه فایل pdf رزومه کاری مرتبط

چگونه از زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک سرمایه مطلع شویم؟

افراد واجد شرایط استخدام در بانک سرمایه، برای اطلاع از زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی و مطلع شدن از زمان ارسال رزومه کاری، باید به سایت اصلی بانک به آدرس sbank.ir مراجعه کرده و با دریافت دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک، از زمان و نحوه برگزاری آزمون، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه، نحوه تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام، مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، رشته‌ها و موقعیت‌های شغلی مورد نیاز استخدام و زمان اعلام نتایج اولیع و نتایج نهایی آزمون مطلع شوند.

منابع و نمونه سوالات عمومی و تخصصی برای موفقیت در آزمون استخدامی بانک سرمایه

منابع عمومی آزمون استخدامی بانک سرمایه شامل دروسی از جمله ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، احکام و معارف اسلامی، دانش کامپیوتر و مهارت‌های هفتگانه icdl، دانش سیاسی، اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی و آمار و ریاضی می‌باشد.
منابع تخصصی نیز شامل دروسی از جمله اقتصاد خرد و کلان، بودجه، مبانی رفتار سازمان و مدیریت، حسابرسی، حسابداری میانه، حسابداری شرکت‌ها، اقتصاد بازرگانی، اقتصاد بین الملل، دروس مدیریت دولتی، دروس مدیریت بازرگانی، حقوق بین الملل، حقوق جزا و مدیریت بازاریابی می‌شود.

نحوه ورود به سامانه آزمون استخدامی بانک سرمایه

بانک سرمایه در سال ۹۹ در تعدادی از شعب خود، اقدام به جذب نیرو نموده است. جذب نیرو در این بانک از طریق آزمون استخدامی و دریافت رزومه داوطلبان، صورت می‌گیرد. داوطلبان با مراجعه به سایت اصلی بانک به آدرس sbank.ir به صورت اینترنتی می‌توانند در آزمون ثبت‌نام کرده و یا رزومه خود را به این آدرس ارسال کرده و در صورت قبولی در آزمون و تایید رزومه آن‌ها، به مرحله بعدی یعنی مصاحبه حضوری دعوت شده و در صورت تایید واحد گزینش در موقعیت و رده شغلی مورد نظر، استخدام می‌شوند.

مجموعه سوالات استخدامی بانک سرمایه شامل: (همه سوالات دارای پاسخنامه میباشد)

مجموعه سوالات استخدامی بانک ها شامل : (همه سوالات دارای پاسخنامه میباشد)

  • سوالات ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه 470 سوال
  • سوالات زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه 464 سوال
  • سوالات احکام و معارف اسلامی به همراه پاسخنامه 770 سوال
  • سوالات دانش کامپیوتر و مهارت های هفتگانه (ICDL) به همراه پاسخنامه 455 سوال
  • سوالات دانش سیاسی و اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و تاریخی به همراه پاسخنامه 350 سوال
  • سوالات هوش و استعداد تحصیلی مقدماتی و پیشرفته به همراه پاسخنامه 470 سوال
  • سوالات آمار و ریاضی به همراه پاسخنامه 823 سوال

توجه : مجموعه سوالات شامل ویژگی های زیر میباشد

  • این مجموعه شامل سوالات آزمونهای گذشته، سوالات مشابه و پرتکرار آزمونهای برگزار شده میباشد.
  • سوالات چندین بار توسط تیم آموزشی و کارشناسی بررسی شده و عاری از خطا میباشد.
  • پاسخنامه سوالات در انتهای فایلها به منظور شبیه سازی آزمون به صورت جدولی میباشد و گزینه صحیح در صورت سوال علامت زده نشده است تا بتوانید میزان دقیق تسلط خود به مباحث را بسنجید.
  • بد نیست قبل از برگزاری آزمون نگاهی به نمونه سوالات بیندازیم و شانس قبولی خود را تا 80 درصد بالا ببریم.
  • درصورتیکه شما هم در آزمون استخدامی شرکت نموده اید، این نمونه سوالات منبع خوبی برای مطالعه هستند.

دانلود سوالات استخدامی بانک ها

keyboard_arrow_up

از آزمون استخدامی سال 1403 جا نمونید!!!

پکیج سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته بهمراه پاسخنامه تشریحی …