مراحل ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی

با توجه به تفاوت چشمگیر قیمت کارخانه ای خودروهای بهمن موتور نظیر فیدلیتی و دیگنیتی با قیمت بازار آزاد ، کاربران و مصرف کنندگان زیادی برای ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی به سایت ایرانی کار مراجعه می کنند و متاسفانه ترافیک این سایت برای ثبت نام خیلی بالا است و ممکن است کاربران با مشکلات زیادی روبرو شوند.

از این رو آزمون آنلاین 5 مرحله اصلی ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی را بصورت واضح بهمراه تمامی ارور ها و خطاها در فایل آموزشی ثبت نام بهمن موتور قرار داده است.

در هنگام ثبت نام ماشین های شرکت بهمن موتور ممکن است کاربران با خطاها و ارور های زیر مواجه شود که یک کاربر عادی نمی تواند ثبت نام موفقی در سایت ایرانی کار داشته باشد.

 

دانلود آموزش ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی

 

مراحل ثبت نام بهمن موتور به شرح زیر و به صورت ویدیویی در پکیج آموزش آزمون آنلاین آورده شده است:

1- قبل از شروع ثبت نام یکسری تنظیمات اولیه باید بر روی کامپیوتر انجام داد که بصورت واضح و کامل در آموزش ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی آورده شده است. حتی در این مرحله به کاربران توضیح دادیم که از چه نوع اینترنت ، چه نوع مرورگر و حتی چه موقعی وارد سایت بشن و شروع به ثبت نام کنند ، کامل توضیح داده شده است.

2- این مرحله جدیدا کاربران با مشکل های زیادی مواجه میشن و بعنوان مثال بعد از انتخاب نوع ماشین فیدلیتی و دیگنیتی متاسفانه برنامه فروش برای کاربران نشان داده نمی شود که در فایل مربوطه کامل توضیح داده شده است.

همچنین کاربران در این مرحله بعد از نمایش برنامه فروش و انتخاب نوع تیپ فیدلیتی و دیگنیتی ، نوع رنگ و رینگ را انتخاب می کنند.

3- در مرحله مشخصات در واقع کاربران باید فرم اطلاعات مشتری را پر کنند ، که این یکی از معضلات کاربران می باشد و برای پرکردن فرم ثبت نام بهمن موتور با مشکلاتی روبرو می شود و حداقل باید بیش از یک دقیقه برای پر کردن آن زمان بگذارند ، در صورتی که نحوه پر کردن فرم اطلاعات مشتری بهمن موتور در فایل آموزشی ما کامل توضیح دادیک کمتر از یک ثانیه این فرم پر شود و براحتی از این مرحله عبور کنید.

در این مرحله حتی ممکن است با خطای ارتباط با سرور با مشکل روبرو شد ، خطای تقاضای شما به دلیل محدودیت ظرفیت خودرو انتخابی فعلا قابل پذیرش نمی باشد و یا خطای ظرفیت رنگ پر شده مواجه شوید باشد که توضیح دادیم به چه صورت می توانید ارور ها را برطرف کنید.

4- در مرحله انتخاب نمایندگی هم ممکن است برخی نمایندگی ها ظرفیت نداشته باشند و یا ظرفیت پر شده باشد و در آموزش توضیح دادیم که چطوری ظرفیت های خالی را پیدا کنید و یا اگر با ارور ارتباط با سرور با مشکل روبرو شدید ، چطوری آن را برطرف کنید.

5- مرحله پرداخت یکی از آسان ترین مراحل بوده و بعد از پرداخت براحتی ثبت نام شما موفقیت آمیز می شود ولی در این مرحله نکته بسیار مهمی وجود دارد که بعد از پرداخت ، وجه شما برگشت داده نشود و یا عودت نگردد که بصورت کامل در آموزش ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی موارد وترفند ثبت نام را توضیح دادیم.

دانلود آموزش ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up