رفع مشکل پرش یا بیرون افتادن ثبت نام بهمن موتور

یکی دیگر از مشکلات که اکثر کاربران هنگام ثبت نام خودروهای بهمن موتور مشاهده می کنند مشکل پرش به صفحه اول یا در واقع هنگامی که بر روی ماشین مورد نظر کلیک می کردند از صفحه برنامه فروش یا انتخاب ماشین به صفحه اول می افتادند. در نظر داشته باشید که بیرون افتادن هنگام ثبت نام بهمن موتور باعث میشه که نسبت به بقیه کاربران زمان از دست بدید و آزمون آنلاین آپدیت جدیدی برای حل این مشکل ارائه کرده است که می توانید آنرا تهیه کنید.

همانطور که میدانید در فرم جدید اطلاعات مشتری برای ثبت نام فیدلیتی ، دیگنیتی و سایر اتومبیل های بهمن موتور ترافیک سایت بهمن ایرانی کار فوق العاده بالاست و قطعا هنگام پر کردن فیلد تاریخ تولد و تاریخ صدور ، بیشتر کاربران به مشکل برخورد می کنن و ممکن است زمان زیادی رو هدر بدهند . از این رو ساده ترین راه حل برای پر کردن فیلد تاریخ تولد و تاریخ صدور بصورت یک روش و آپدیت جدید در پکیج آموزشی ثبت نام ماشین های بهمن موتور قرار گرفته است تا کاربران عزیز بتوانند راحت تر از این مشکل عبور کنند.

آنلاین آزمون جدیدترین آپدیت ها و خطاها را برای شما کاربران در داخل پنل کاربری قرار می دهد و توصیه می گردد چند وقت یکبار پنل کاربری خود رو چک کنید. آموزش پر کردن سریع فیلد تاریخ تولد و تاریخ صدور فرم جدید اطلاعات مشتری بهمن موتور قابل دانلود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up