ثبت نام ون اینرودز بهمن موتور inroads

مشخصات فنی ون اینرودز

ون اینرودز، محصول جدید بهمن موتور، که به دلیل شیوع کرونا در کشورمان، مراسم رونمایی‌اش به تعویق افتاده بود، بالاخره در تاریخ 3 اسفندماه 1400 رسما معرفی شد.

بهمن موتور در سال 1400، برای عرضه چهار محصول کاملا جدید برنامه‌ریزی کرده که از میان آنها، تکلیف 2 محصول، یعنی خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم مشخص شده است.
محصول سوم نیز خودرویی در سگمنت سدان‌ هاست که در سال 1401 با نام رسپکت بهمن موتور ، به بازار کشورمان خواهد آمد. اما چهارمین محصول این شرکت، برای بازار خودروهای تجاری ایران درنظر گرفته شده و مانند همه محصولات تجاری دیگر خودروسازان، قرار نیست به تیراژهای بالایی دست پیدا کند اما می‌تواند به محصولی موفق و با فروش خوب، تبدیل شود.

آموزش ثبت نام ون اینرودز بهمن موتور

ثبت نام ون اینرودز بهمن موتور

 

ون جدید بهمن موتور، که نام اینرودز (inroads) برای آن درنظر گرفته‌اند، ساخت شرکت دانگ‌فنگ موتور (DFM) است و در بازار چین، توسط جوینت‌ونچر دانگ‌فنگ سوکون (DFSK) تولید می‌شود. اگر نام این جوینت‌ونچر، برای‌تان آشنا نیست باید بدانید همان شرکتی است که محصولات سواری‌اش را تحت برند فنگون (Fengon) می‌فروشد و خودرو دیگنیتی بهمن موتور نیز ساخت همین شرکت است.

ون اینرودز را در بازار چین، با نام سری C یا C-series می‌شناسند. دانگ‌فنگ سری C هم بصورت ون و هم بصورت کامیونت سبک، عرضه می‌شوند. ون‌های خانواده C، به لحاظ ابعاد و اندازه، بزرگتر از ون‌های دانگ‌فنگ سری K یا K-series هستند و چندین مدل مختلف دارند؛ نسخه‌های «مسافربری» آن با نام‌های C36 و C37 و C56 شناخته می‌شوند که بیشترین تفاوت‌شان مربوط به سطح آپشن‌ها و همچنین تعداد سرنشینان است. به عنوان مثال، مدل‌های C36 در نسخه‌های 5 نفره و حداکثر 7 نفره فروخته می‌شوند اما خریداران مدل‌ C37، امکان انتخاب چیدمان‌های 9 نفره یا حتی 11 نفره را هم دارند. دانگ‌فنگ همچنین برای نامگذاری مدل‌های برقی این خانواده، از حرف E در اول اسم‌شان استفاده می‌کند. مثل مدل‌های EC35 و EC36.

آموزش ثبت نام ون اینرودز بهمن موتور

امکانات ون اینرودز بهمن موتور

ون اینرودز، قرار است محصولی تجاری و نسبتا اقتصادی باشد. پس وقتی به لیست امکانات این خودرو توجه می‌کنید، دنبال ویژگی خاصی نباشید!

دو ایربگ
ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب
کنترل پایداری و کنترل کشش
رینگ 14 اینچ آلومینیومی
مانیتور 9 اینچی لمسی
دوربین عقب
سنسور عقب
سنسور فشار باد تایر
فرمان برقی
چراغ دی لایت
تهویه دیجیتال

قیمت ون اینرودز

اگر با دیدن مشخصات فنی و امکانات ون اینرودز بهمن موتور، هنوز باور نکرده‌اید که این محصول، خودرویی کاملا اقتصادی است، پس باید به سراغ قیمت آن در بازار چین بروید. خریداران چینی می‌توانند ون دانگ‌فنگ C35 را با قیمت پایه‌ای 53 هزار یوآن خریداری کنند؛ یعنی این ون تجاری، قیمتی کمتر از 9 هزار دلار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up