ثبت نام تریلی کشنده امپاور بهمن موتور empower

مشخصات فنی کامیون امپاور BD500

محصول جدید بهمن دیزل از یک پیشرانه پرقدرت ۱۲ لیتری کامینز سود می‌برد که خروجی آن به ۵۰۰ اسب بخار و ۲۳۰۰ نیوتن متر می‌رسد. برای انتقال نیرو هم از گیربکس اتوماتیک ۱۲+۲ سرعته ZF استفاده شده است. این ترکیب با ترمزهای پرقدرت Knorr و ترمز کمکی ریتاردر ۵ حالته ZF باعث می‌شود تا قابلیت اطمینان این خودروی سنگین دوچندان شود.

این کامیون دارای گواهینامه بین‌المللی حمل کالاهای خطرناک است. این ویژگی ناشی از ایمنی مناسب و تأمین استانداردهای لازم است. از امکانات ایمنی این کامیون، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل پایداری و از این قبیل را می‌توان نام برد.

کابین امپاور نیز مدرن و با ارگونومیک مناسب و تجهیزاتی چون سانروف، بخاری درجا، یخچال، سیستم مالتی مدیا و سیستم ناوبری به همراه تخت خواب برای دو نفر، فضای کافی و راحتی را فراهم می‌سازد.

آموزش ثبت نام امپاور بهمن دیزل

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در مورد قیمت امپاور گفته که سیاست قیمت‌گذاری بهمن برای آن به‌گونه‌ای غیرقابل‌رقابت خواهد بود و با قیمت بهتری نسبت به همه رقبا به دست مصرف‌کننده خواهد رسید.

استراتژی های گروه بهمن در انتخاب کشنده جدید امپاور انتخاب محصول منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی است این کشنده دارای، گیربکس اتوماتیک و ریتاردر 5 حالته، سیستم تعلیق بادی، سیستم هوشمند ترمز اضطرای (AEBS )و کابین و ظاهر مدرن امکان تامین خودرو برای حمل کالاهای خطرناک (حمل سوخت و …) بر اساس گواهی اخذ شده استاندارد اروپا (R105) است و نکته حائز اهمیت آنکه ارائه این محصول با قیمت بسیار رقابتی براساس استراتژی های بازاراین شرکت عرضه خواهد شد.

کامیون امپاور BD500 دارای گارانتی ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرارسد) بوده و برای اولین بار در ایران در حوزه خودروهای تجاری یک سال یا ۵۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا رسد) سرویس دوره‌ای رایگان برای آن در نظر گرفته شده است.

آموزش ثبت نام امپاور بهمن دیزل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up