نمونه ثبت نام پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل

ثبت نام موفق وانت پیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو دیزل 1401 همراه با آپدیت جدید فرم مشخصات مشتری که به کاربران کمک می کنه راحت تر در سایت ثبتنام کنند. در این ثبت نام توانستیم ثبت نام پیکاپ دیزلی در چند دقیقه انجام بدیم و با ترفندهای بروز آنلاین آزمون ثبت نام فوتون دوکابین دیزلی انجام شد.

کاربران هنگام ثبت نام با خطاهای زیادی ممکن هست روبرو بشن و شرط ثبت نام موفق این هست که نکات و نحوه برطرف کردن این ارورها و خطاها رو یاد بگیرن.

یکی دیگر از مشکلات که اکثر کاربران هنگام ثبت نام خودروهای ایران خودرو مشاهده می کنند عدم نمایش لیست خودروهای ایران خودرو دیزل  هنگام ثبت نام در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل می باشد.

همانطور که میدانید در برای ثبت نام ایران خودرو دیزل از جمله ماشین های تجاری سنگین بنز ، فوتون ، تریلی و انواع کامیون ها ، ترافیک سایت فوق العاده بالاست و قطعا هنگام پر کردن فیلد مشخصات مشتری ، بیشتر کاربران به مشکل برخورد می کنن و ممکن است زمان زیادی رو هدر بدهند . از این رو ساده ترین راه حل برای تکمیل مشخصات در صفحه مشخصات مشتری و آپدیت جدید در پکیج آموزشی ثبت نام خودرو های ایران خودرو دیزل قرار گرفته است تا کاربران عزیز بتوانند راحت تر از این مشکل عبور کنند.

آنلاین آزمون جدیدترین آپدیت ها و خطاها را برای شما کاربران در داخل پنل کاربری قرار می دهد و توصیه می گردد چند وقت یکبار پنل کاربری خود رو چک کنید. آموزش پر کردن سریع مشخصات مشتری و رفع ارور کد امنیتی برای ثبت نام خودروهای تجاری سنگین کامیون ، تریلی ، کشنده و کامیونت گروه ایرانخودرو دیزل قابل دانلود می باشد.

4 دیدگاه. پیغام بگذارید

  • آیدا شریف جعفری
    5 آگوست 2022 9:15 ب.ظ

    سلام خسته نباشید برای تیک تایید رباط ک نخواد تصویر انتخاب کنیم آموزشی دارید؟

    پاسخ
    • آزمون آنلاین
      9 آگوست 2022 8:47 ق.ظ

      سلام بله . داخل تمامی آموزش ها در مورد تیک تایید صحبت کردیم و دلیلش رو گفتیم به چه صورت هست

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up