عدم نمایش لیست خودروهای ایران خودرو دیزل

همانطور که میدانید نمایش لیست خودروهای ایران خودرو دیزل در سامانه فروش اینترنتی راس ساعت مقرر فعال میشود، قطعا با این مورد برخورد داشتید که چند دقیقه بعد از شروع ثبت نام ماشین های ایران خودرو دیزل برای شما نمایش داده میشود. درنظر داشته باشید سامانه ثبت نام ماشین های تجاری سنگین راس ساعت مقرر باز میشود و متاسفانه به دلیل ظرفیت فروش محدود تنها افرادی که نحوه ثبت نام سریع خودرو و تکمیل فرم مشخصات مشتری در سایت ایران خودرو دیزل را میدانند موفق به خرید خواهند شد.

توجه داشته باشید که در روش فروش فوری کل مبلغ خودرو در زمان ثبت نام به صورت اینترنتی از مشتری دریافت می شود لذا حتما اطمینان حاصل کنید که محدودیت پرداخت اینترنتی بر روی کارت بانکی شما وجود ندارد.

اخیرا مشاهده شده که در زمان شروع ثبت نام ، بعد از انتخاب نوع ماشین ها کاربر وارد صفحه بعدی شده و صفحه بارگزاری نمی گردد و عدم روند ثبت نام یکی از دغدغه های خریداران ماشین در سایت ایران خودرو دیزل می باشد . وضعیت نمایش لیست خودروهای ایران خودرو دیزل چندین بار تیم ما وارد سایت شد و بر روی تمامی ماشین ها این اتفاق را مشاهده کردیم بعنوان مثال لیست خودروها لود نشده بود و حتی با مرورگرهای دیگه هم این مورد رو چک کردیم ماشین ها هم لود نشده بود. بالاخره با تلاش مضاعف توانستیم مشکل عدم نمایش لیست ماشین های ایران خودرو دیزل را پیدا کنیم و بصورت ویدیوئی برای شما قرار دادیم .

مشکل عدم نمایش لیست خودرو ها ، جهت ثبت نام کامیون ، تریلی ، کشنده و پیکاپ دیزلی و بنزینی بصورت فایل ویدیویی در قسمت دانلود تمامی ترفندهای آموزش ثبت نام اینترنتی ایران خودرو دیزل قرار دارد. لود سریع لیست خودرو ایران خودرو از اهمیت بالایی دارد که در کنار سایر ترفند های ثبت نام خودروهای سامانه فروش اینترنتی ایرانخودرو دیزل قرار دارد.

توجه داشته باشید که هر چقدر زودتر خودروهای قابل سفارش را مشاهده کنید، زودتر شروع به ثبت نام خواهید کرد و امکان موفقیت شما بیشتر می شود.

در ابتدا روشی به شما آموزش داده می شود که در سریع ترین زمان ممکن بتوانید خودروهای قابل ثبت نام را مشاهده و انتخاب نمایید.

12 دیدگاه. پیغام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up