ثبت نام تریلی کشنده فوتون Foton

مشخصات فنی کامیون فوتون

فوتون یکی از بهترین سازندگان خودرو در چین است. این شرکت به نام فقط در ساخت خودرو های کاری مشغول به کار است. در سال ۱۹۹۶ با هدف تولید ماشین های سنگین ، کشنده ها، اتوبوس، مینی بوس و … تاسیس شد. همچنین ثبت نام کشنده فوتون در سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل بصورت اینترنتی انجام می گردد.

همچنین فوتون با یکی از معروف ترین سازنده های پیشرانه دیزل به نام کمپانی کومنز قرار داد بست. فوتون برای افزایش فروش خود در سایر کشور ها کارخانه ی تولید افتتاح کرد. علاوه بر این ها این شرکت تولیدی با ایران خودرو دیزل نیز وارد همکاری شده است. این همکاری فقط در جهت خدمت رسانی به مردم بوده که علاوه بر خرید این کشنده ها از خدمات پس از فروش ان ها نیز بهره مند شوند.

آموزش ثبت نام کشنده فوتون ایران خودرو دیزل

کشنده فوتون محصول پرفروش و پرطرفدار کمپانی فوتون یا فوتون موتور در پکن چین است که پیشینه فعالیت آن به دو دهه پیش باز می‌گردد اما محبوبیت آن در بازار خودرو دست کمی از رقبای قدر اروپایی اش ندارد. علت محبوبیت کشنده‌های فوتون را نمیتوان تنها به قدرت و ویژگی‌های آن نسبت داد؛ بلکه از نظر کارشناسان خودرو بکارگیری تکنولوژی کشنده‌های کمپانی دایملر و همچنین الهام گرفتن از کابین‌ آن‌ها در محبوبیت کشنده فوتون تاثیر بسزایی داشته است.

ثبت نام کشنده فوتون

 

همانطور که می‌دانید شرکت آمریکایی کامینز که به عنوان بزرگترین تولید کننده موتورهای دیزلی در جهان شناخته شده است نیز یکی دیگر از شرکای تجاری کمپانی فوتون است و استفاده از موتور پر قدرت کامینز در کشنده فوتون، این خودرو را مورد توجه رانندگان ایرانی قرار داده است.

محصول جدید فوتون کشنده H5 و یا EST نام دارد که در ظاهر همان نمونه‌ی قبلی به نظر می‌رسد اما در واقع ورژن به روز و بهینه سازی شده کشنده فوتون H4 است.

طراحی کشنده فوتون

طراحی کابین کشنده فوتون در نگاه اول چندان متفاوت از نمونه قبلی به نظر نمی‌رسد اما با کمی دقت، تفاوت‌های اندکی در پایین درب‌ها و نمای رو به رویی دیده می‌شود. چراغ‌های بزرگ و جلو پنجره‌هایی با خطوط پهن ظاهری قوی و پر قدرت به کامیون بخشیده است اما از نظر کارشناسان و طراحان خودرو این ظاهر قلدر در نمای رو به رو با طراحی ظریف سایر قسمت‌های کابین همخوانی چندانی ندارد.

آموزش ثبت نام کشنده فوتون ایران خودرو دیزل

2 دیدگاه. پیغام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up