تکمیل مشخصات مشتری در ثبت نام ایران خودرو دیزل

یکی از دغدغه های خریداران خودروهای شرکت ایران خودرو دیزل مخصوصا طرفداران کامیون بنز ، تریلی و کشنده فوتون این هست که در زمان ثبت نام بتوانند فرم مشخصات مشتری را در سریع ترین زمان ممکن پر کنند . کاربر آماتور که اطلاعاتی در مورد ثبت نام ندارد و می خواهد خودروهای تجاری سنگین ثبت نام کند کاملا در اشتباه بوده که فرم مشخصات مشتری را بخواهد بصورت دستی پر کند و حتی اگر یک کاربر حرفه ای باشید پر کردن فرم مشخصات ایران خودرو دیزل حداقل بیش از یک دقیقه زمان خواهد برد که در اینصورت هیچ شانسی برای ثبت نام موفق در ایران خودرو دیزل ندارید و یکی از ارکان اصلی نحوه ثبت نام سریع خودرو پر کردن فیلد اطلاعات مشتری در کمترین زمان ممکن می باشد.

تصور کنید که می خواهید فرم مشخصات مشتری در سایت ایران خودرو دیزل را هنگام ثبت نام خودروهای کامیون ، کشنده و تریلی پر کنید و باید تمامی موارد زیر را کامل کنید :

نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، کدملی ، سریال شناسنامه ، تاریخ تولد ، تاریخ صدور شناسنامه ، محل صدور شناسنامه ، محل تولد ، جنسیت ، اطلاعات محل سکونت ، کدپستی ، تلفن همراه ، تلفن تماس ، پست الکترونیکی

پر کردن این آیتم ها واقعا سخت هستش و باید با استراتژی سریع بتوانید آیتم ها را با دقت کامل پر کنید

اگر در ثبت نام های قبلی ایران خودرو دیزل شرکت کرده باشید قطعا میدانید که تکمیل فرم ثبت نام بسیار زمانبر است. از طرفی نحوه برنامه نویسی سایت فروش محصولات ایران خودرو دیزل هم به گونه ای است که برای هر بار ثبت نام باید این فرم طولانی پر شود! اگر بخواهید این فرم را به روش دستی و یا از طریق کپی پیست کردن تکمیل کنید با توجه به محدودیت کامیون بنز ، تریلی کشنده فوتون و سایر خودروهای دیزلی که ظرفیت کمی دارند به احتمال بسیار زیاد ثبت نام را از دست خواهید داد. اما نگران نباشید، ما در آموزش ثبت نام ماشین در سایت ایران خودرو دیزل ترفند و روشی را به شما آموزش میدهیم که در کمترین زمان ممکن چند ثانیه ای تمام مشخصات را در فرم وارد کرده و به مرحله بعد بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up