سامانه احراز هویت امتا جهت ثبت نام خودرو پارت اول

سامانه احراز هویت امتا جهت ثبت نام خودروهای پیش فروش و فروش های فوری اعتباری در سایت های ایران خودرو و سایپا و اکثر سازمان هایی که میخواهند هویت افراد مسجل شود راه اندازی شده است.

همچنین کاربران عزیز می توانند برای دانلود آموزش نحوه آموزش ثبت نام ماشین در سایت ایران خودرو به قسمت ترفند های ایرانخودرو در سایت ما مراجعه کنند. برخی از خودروهای ثبت نام شده در سایت ما در قسمت نمونه ثبت نام های ایرانخودرو قرار دارد.

اِمتا چیست ؟

سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (اِمتا)، با درخواست کاربران و احراز اطلاعات هویتی ، مکانی ، تماسی ، اعتباری و غیره آنها از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی حاکمیتی به صورت آنلاین و اختصاص حساب کاربری یکتا ، امکان ورود آنها به وب‌سایت‌ کسب‌وکارها را از طریق افزونه این سامانه نیز فراهم آورده است.

با استفاده از این سامانه، دیگر لازم نیست مشتریان در وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای گوناگون ثبت نام کنند و نام کاربری و و رمز عبورهای متعدد را به خاطر بسپارند و اجازه سطح دسترسی کسب‌وکارها به اطلاعات شخصی‌ شان را نیز خود مدیریت می‌کنند.

کسب‌وکارهای الکترونیکی نیز با استفاده از این سامانه، می‌توانند مشتریان خود را احراز نمایند و با مشکلات و محدودیت‌های مربوط به آن مواجه نگردند. همچنین بکارگیری این سامانه هزینه‌های مدیریت حساب مشتریان آنها را نیز به شدت کاهش خواهد داد.

از مشخصه‌های اصلی این سامانه بهره‌گیری از امضای الکترونیکی موبایلی و احراز به وسیله کارت بانکی است که موجب افزایش ضریب امنیت احراز این سامانه گردیده است.

 

سامانه احراز هویت امتا جهت ثبت نام خودرو
سامانه احراز هویت امتا جهت ثبت نام خودرو

کسب و کار ها

سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی ( اِمتا )، با هدف رفع نیاز کسب و کارهای الکترونیکی در خصوص شناسایی و احراز مشتریان خود (KYC) و همچنین تسهیل فرآیند تعامل مشتریان با کسب و کارها در بستری امن طراحی و پیاده سازی شده است. خاستگاه اصلی این سامانه، نیازی بود که کسب و کارهای الکترونیکی در این زمینه داشتند.

کسب و کارها بر اساس نوع کالا و خدماتی که ارائه می دهند سطوح دسترسی خود به اطلاعات مشتریان را اعلام و در صورت تأیید توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در فهرست دسترسی های اطلاعاتی مجاز آنان قرار می گیرد. اطلاعات مربوط به صلاحیت صنفی، اطلاعات مربوط به اعتبار مالی، سوابق فعالیت و غیره نیز از این دست اطلاعات می ‌باشد.

کسب و کارها همچنین بسته به نوع کالا و خدمتی که ارائه می دهند و همچنین بر اساس حجم فعالیتی که دارند نیازمند احراز مشتریان در سطوح مختلف هستند که در بستر این سامانه مدل ‌های ورود مختلف از جمله رمز ایستا، OTP،‌ پیامک ارزش افزوده و امضای الکترونیکی تعریف و پیاده سازی شده است.

8 دیدگاه. پیغام بگذارید

  • بهروز رحمتی
    13 آوریل 2021 5:55 ب.ظ

    سلام

    پاسخ
  • خیلی وقت بود نمی تونستم احراز هویت امتا رو برای ثبت نام ماشین ایرانخودرو انجام بدم. ممنونم از راهنماییتون خیلی خوب بود .

    پاسخ
  • نگین اکبری
    13 دسامبر 2021 9:23 ب.ظ

    خرید ماشین از ایرانخودرو رو چطوری باید انجام بدیم .

    پاسخ
    • آزمون آنلاین
      14 دسامبر 2021 11:29 ب.ظ

      سلام . اگر بخواین مثل یک کاربر عادی داخل سایت برید خرید کنید قطعا به یه سری مشکلات برخورد می کنید که براتون کار ثبت نام خیلی سخت میشه . ما پیشنهاد میکنیم پکیج آموزشی نحوه ثبت نام در سایت ایرانخودرو رو تهیه کنید که احتمال ثبت نام شما خیلی بیشتر از بقیه کاربرانی میشه که نکات و نحوه رفع خطا ها هنگام ثبت نام ماشین ایران خودرو رو نمیدونن .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up