سوالات استخدامی بانک کارآفرین

سوالات استخدامی بانک کارآفرین: بانک کارآفرین فعالیت خود را از تاریخ ۱۳۷۸/۰۹/۱۸ در چارچوب مؤسسه اعتباری غیربانکی تحت عنوان شرکت اعتباری کارآفرینان به شماره ثبت ۶۱۱۳۶۱ آغاز کرد. فعالیت رسمی این بانک در قالب یک بانک خصوصی، پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی و تحقق افزایش سرمایه، از تاریخ پنجم آذرماه ۱۳۷۹ آغاز شد. بررسی‌های کارشناسی از عملکرد مطلوب بانک کارآفرین موجب شد تا دو سال پس از تأسیس، در تاریخ چهاردهم مرداد ۱۳۸۲ سهام بانک در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شود. نام بانک کارآفرین هم‌اکنون به عنوان یکی از اولین بانک‌های کشور در فهرست تابلوی بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته‌است و اکنون سهام آن یکی از سهم‌های پربازده بازار بورس اوراق بهادار تهران به‌شمار می‌رود.
سوالات استخدامی بانک کارآفرین
سوالات استخدامی بانک کارآفرین
بانک کارآفرین فعالیت خود را با مشارکت اعضاء انجمن‌های مدیران صنایع، شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی، جامعه مهندسان مشاور ایران، جامعه مهندسان مشاور معمار و شهرساز و گروهی از کارشناسان بانکی و مالی، با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با سرمایه 30 میلیارد ریال تحت عنوان «شرکت اعتباری غیربانکی کارآفرینان» آغاز نمود و در تاریخ 18 آذر 1378 تحت شماره 157915 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسید.

دانلود سوالات استخدامی بانک ها

ساختمان بخارست

پس از تصویب قانون تاسیس بانک‌های غیردولتی و اعلام ضوابط تاسیس از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، هیات مدیره موسسه با اشراف به مزیت‌های ویژه بانک از جمله امکان ارائه خدمات متنوع بانکی، افتتاح حساب جاری، جلب مشتریان بیشتر و در مجموع استفاده بهینه از امتیازهای قانونی، مراتب اخذ مجوز جهت تاسیس بانک خصوصی را با جدیت پیگیری نمود. با تحقق افزایش سرمایه طی دو مرحله از سی میلیارد ریال به دویست میلیارد ریال، درخواست تبدیل «موسسه اعتباری کارآفرینان» به «بانک کارآفرین» بر اساس قانون تاسیس بانک غیردولتی مصوب فروردین ماه سال 1379 مجلس شورای اسلامی و ضوابط مصوب نهصد و چهل و هشتمین جلسه مورخ 20 آذر 1379 شورای پول و اعتبار ارائه گردید.
نهایتاً مجوز لازم طی نامه شماره 3362/هـ مورخ 14 آذر 1380 ریاست کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر و پس از طی تشریفات قانونی به موجب نامه شماره 35183/33 مورخ 5 دی 1380 اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران، فعالیت رسمی بانک کارآفرین عملاً آغاز گردید.
هم‌اکنون بانک کارآفرین با استعانت از خداوند یکتا، هماهنگ با سیاست‌های تعیین شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و برنامه توسعه اقتصادی کشور و اعتقاد راسخ به اصول مشتری‌مداری، پویائی و لزوم تحول اساسی و بنیادی در ارائه خدمات مطلوب و نوین بانکی و با اتکا به کارکنان امین، مجرب، دلسوز و مبتکر و همچنین برخورداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی انفورماتیکی و تجهیزات نوین ارتباطی بین‌المللی در امور مالی و بانکی، بر آن است تا با استراتژی منسجم ضمن افزایش اشتغال و کارآفرینی برای جوانان، پیشتاز راستین صنعت بانکداری نوین در کشور باشد.
بررسی‌های کارشناسی از عملکرد مطلوب بانک کارآفرین از ابتدای تاسیس موجب گردید تا درخواست پذیرش سهام بانک در جلسه مورخ 7 بهمن 1381 هیات پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار تهران مطرح شده و پذیرش سهام بانک در سازمان مذکور مورد تصویب قرار گیرد. نام بانک کارآفرین هم‌اکنون به‌عنوان اولین بانک در فهرست تابلوی بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.
بانک کارآفرین به منظور تأمین سرمایه انسانی خود حسب نیاز از واجدین شرایط ثبت‌نام کرده در سامانه الکترونیکی خود و براساس اولویت­ها و ضوابط، مقررات و آیین نامه استخدامی بانک جهت همکاری دعوت خواهد نمود.

نحوه ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک کارآفرین

بانک کارآفرین جهت استخدام نیروی مورد نیاز خود در سال‌های گذشته، از طریق برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو نموده است. انتظار می‌رود امسال نیز همین روند را برای استخدام افراد واجد شرایط پیش بگیرد. افراد داوطلب برای استخدام در این بانک می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی بانک به آدرس karafarinbank.ir مراجعه کرده و پس از بررسی شرایط استخدام در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به ثبت‌نام در آزمون استخدامی نمایند.

مراحل ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک کارآفرین

داوطلبان استخدام در موقعیت‌های شغلی مختلف بانک کارآفرین، باید در زمان مقرر شده به سایت اصلی بانک به آدرس karafarinbank.ir مراجعه نموده و‌ گزینه دعوت به همکاری را انتخاب نمایند. پس از بررسی شرایط، اگر فرد داوطلب واجد شرایط استخدام باشد، می‌تواند با بارگزاری مدارک و وارد نمودن اطلاعات لازم، مراحل ثبت‌نام را طی کند. وی باید هزینه ثبت‌نام در آزمون را پرداخت کرده و‌ پس از به اتمام رساندن مراحل ثبت‌نام، کد رهگیری را دریافت کنند.

شرایط عمومی استخدام بانک کارآفرین

فرد داوطلب برای استخدام در بانک کارآفرین باید از سلامت جسمانی و روانی به تایید پزشک معتمد بانک، برخوردار باشد.
وی باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.
به دین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد داشته باشد.
سابقه محکومیت جزایی و سو پیشینه کیفری نداشته باشد.
سابقه اعتیاد به مواد مخدر و استفاده از دخانیات را نداشته باشد.
آقایان باید کارت پایان خدمت و معافیت دائم داشته باشند.
ممنوعیت استخدام در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی به موجب رای مراجع ذیصلاح را نداشته باشد.

شرایط اختصاصی استخدام بانک کارآفرین

افرادی که متقاضی استخدام در موقعیت‌های شغلی مختلف در شعب بانک هستند، باید فارغ التحصیل مقطع کارشناسی و افرادی که متقاضی شغل‌های ستادی هستند، باید فارغ التحصیل مدرک کارشناسی و بالاتر باشند.
افرادی که فارغ التحصیل رشته‌های حسابداری، مدیریت، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مالی، حقوق، آمار، مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی تجارت الکترونیک می‌باشند، می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.
حداقل معدل ۱۴ از دانشگاه دولتی و حداقل معدل ۱۵ از دانشگاه سراسری، برای افرادی که در رشته‌های ذکر شده فارغ التحصیل شده اند، مورد نیاز است.

شرایط سنی داوطلبان استخدام بانک کارآفرین

افراد متقاضی برای استخدام در موقعیت‌های شغلی مورد نیاز بانک کارآفرین که فارغ التحصیل در رشته‌های حسابداری، مدیریت، زبان انگلیسی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مالی، حقوق، آمار، مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات، اقتصاد و مهندسی تجارت الکترونیک می‌باشند، باید ۳۰ سال سن را داشته باشند. برای آقایان به میزان مدت خدمت ضرورت، به شرایط سنی آن‌ها افزوده می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک کارآفرین

مدارکی که افراد داوطلب برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک کارآفرین باید ارائه دهند، به شرح زیر می‌باشد:
فایل اسکن شده عکس ۴*۳
فایل اسکن شده صفحه اول و دوم شناسنامه
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و معافیت دائم آقایان

چگونه از زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک کارآفرین مطلع شویم؟

بانک کارآفرین در سال‌های گذشته از طریق برگزاری آزمون استخدامی، اقدام به جذب نیروی مورد نظر خود نموده است. تا به امروز فراخوانی برای جذب نیرو در سال جاری، منتشر نشده است. انتظار می‌رود این دوره نیز، استخدامی بانک به صورت اینترنتی انجام گرفته و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نباشد. بنابراین داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت karafarinbank.ir و دریافت دفترچه راهنمای آزمون، از زمان و نحوه برگزاری آزمون، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه، مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام و تمامی اطلاعات مربوط به آزمون، مطلع شوند.

معرفی منابع و نمونه سوالات عمومی و تخصصی برای موفقیت در آزمون استخدامی بانک کارآفرین

منابع عمومی آزمون استخدامی بانک کارآفرین شامل ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، هوش و توانمندی ذهنی، اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی، مهارت‌های هفتگانه و فناوری اطلاعات می‌باشد.
منابع تخصصی شامل تئوری‌های مدیریت، اقتصاد خرد و کلان، پول و بانکداری، پایگاه داده، نظریه زبان‌ها، حقوق اساسی، حقوق تجارت، سیستم‌های عامل، حسابرسی، اصول حسابداری و حقوق مدنی می‌باشد.

نحوه ورود به سامانه آزمون استخدامی بانک کارآفرین

بانک کارآفرین به منظور تامین نیروی انسانی خود، از طریق برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو می‌کند. داوطلبان باید در زمان مقرر شده به سایت اصلی بانک به آدرس karafarinbank.ir مراجعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، در آزمون استخدامی ثبت‌نام نمایند. متقاضیان در صورت کسب نمره قبولی در آزمون، به مصاحبه حضوری دعوت می‌شوند که در صورت قبولی در مصاحبه و تاییدیه واحد گزینش، در موقعیت شغلی مورد تقاضا، استخدام می‌شوند.

مجموعه سوالات استخدامی بانک کارآفرین شامل : (همه سوالات دارای پاسخنامه میباشد)

مجموعه سوالات استخدامی بانک کارآفرین شامل : (همه سوالات دارای پاسخنامه میباشد)

  • سوالات ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه 470 سوال
  • سوالات زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه 464 سوال
  • سوالات احکام و معارف اسلامی به همراه پاسخنامه 770 سوال
  • سوالات دانش کامپیوتر و مهارت های هفتگانه (ICDL) به همراه پاسخنامه 455 سوال
  • سوالات دانش سیاسی و اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و تاریخی به همراه پاسخنامه 350 سوال
  • سوالات هوش و استعداد تحصیلی مقدماتی و پیشرفته به همراه پاسخنامه 470 سوال
  • سوالات آمار و ریاضی به همراه پاسخنامه 823 سوال

توجه : مجموعه سوالات شامل ویژگی های زیر میباشد

  • این مجموعه شامل سوالات آزمونهای گذشته، سوالات مشابه و پرتکرار آزمونهای برگزار شده میباشد.
  • سوالات چندین بار توسط تیم آموزشی و کارشناسی بررسی شده و عاری از خطا میباشد.
  • پاسخنامه سوالات در انتهای فایلها به منظور شبیه سازی آزمون به صورت جدولی میباشد و گزینه صحیح در صورت سوال علامت زده نشده است تا بتوانید میزان دقیق تسلط خود به مباحث را بسنجید.
  • بد نیست قبل از برگزاری آزمون نگاهی به نمونه سوالات بیندازیم و شانس قبولی خود را تا 80 درصد بالا ببریم.
  • درصورتیکه شما هم در آزمون استخدامی شرکت نموده اید، این نمونه سوالات منبع خوبی برای مطالعه هستند.

دانلود سوالات استخدامی بانک ها

keyboard_arrow_up

از آزمون استخدامی سال 1403 جا نمونید!!!

پکیج سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته بهمراه پاسخنامه تشریحی …