سوالات استخدامی بانک آینده

سوالات استخدامی بانک آینده : بانک آینده، بانک ایرانی است که در سال ۱۳۹۱ در پی ادغام بانک تات، مؤسسه مالی و اعتباری صالحین و مؤسسه مالی و اعتباری آتی تأسیس شد. یکی از نکات جالب توجه این بانک، جذب بیش از ۱۲۲ هزار میلیارد تومان سپرده‌است که معادل ۱۰ درصد کل سپرده‌های جذب شده توسط کل بانک‌های حاضر در کشور است. بانک آینده؛ از مجموعه سهامداران بانک تات، مؤسسه مالی و اعتباری صالحین و مؤسسه مالی و اعتباری آتی (۷۵ درصد سهام) و پذیره نویسان جدید (۲۵ درصد سهام) تشکیل شده و در قالب یک بانک تجاری خصوصی با سرمایه پایه هشتصد میلیارد تومان و با شعار راهبردی حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و اختصاصی، به ارائه خدمات می‌پردازد.

سوالات استخدامی بانک آینده

در حال حاضر، بانک آینده با مجموعه‌ای از نیروی انسانی توانا، در قالب يك بانك تجاري خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و كارآمد در حوزه‌هاي خدمات بانكداري: خرد، تجاری، مؤسسه‌اي و خدمات بانكداري اختصاصي در بستر آخرین دستاوردهای فناوري اطلاعات و ارتباطات، با ۲۷۵ شعبه در سراسر کشور، مشغول فعالیت است.
گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت‌های بانکداری بین‌الملل، حرکت در جهت تشکیل مؤسسه مالی مادر تخصصی چند‌منظوره، افزایش مستمر بهره‌وری سرمایه‌های انسانی و قدرت خلاقیت، تخصص و تعلّق سازمانی آن‌ها، مهندسی فرآیندها و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات و خدمات برای مشتریان، هم‌زمان با افزایش کیفیت آن‌ها، و به‌طور کلی ارزش‌آفرینی مستمر و در حد اعلا برای تمام گروه‌های ذی‌نفع بانک، از استراتژی‌های بنیادین تاسیس این بانک است.
ارزش‌آفرینی برای مشتریان، تشخیص نیازهای آشکار و پنهان آن‌ها و پاسخ‌گویی موثر‌تر و سریع‌تر از رقبا به این نیازها، در راستای تامین حقوق سهام‌داران و تحقق راهبردهای کلان کشوری، نیز از جمله اصول پذیرفته شده سهام‌داران و مدیریت بانک آینده است.
بانک آینده، در تلاش است؛ در قالب یک بانک تجاری پای‌بند به اصول و اخلاق حرفه‌ای و تخصصی بانکداری، در سطح جهانی و در داخل کشور، در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، در طول یک دوره برنامه‌ریزی، در جمع بانک‌های تراز اول خصوصی کشور قرار گیرد.

دانلود سوالات استخدام بانک ها

نحوه ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک آینده

بانک آینده یکی از بانک‌های خصوصی کشور می‌باشد که از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است. این بانک برای استخدام نیروی مورد نیاز خود فراخوان همکاری را در سایت اصلی خود به آدرس ba24.ir، انتشار می‌دهد. افرادی که واجد شرایط استخدام در بانک آینده هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت بانک، ثبت‌نام خود را انجام داده و پس از کسب نمره قبولی در آزمون استخدامی و قبولی در مصاحبه حضوری، در موقعیت شغلی مورد نیاز شعبه، استخدام می‌شوند.

مراحل ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک آینده

داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک آینده ابتدا باید به سایت اصلی بانک به آدرس ba24.ir مراجعه کرده و گزینه دعوت به همکاری را انتخاب نمایند. سپس اطلاعات خود را وارد قسمت مورد نظر کرده و عکس پرسنلی خود را بارگزاری کنند. متقاضیان باید هزینه ثبت‌نام و شرکت در آزمون را پرداخت کرده و در صورت داشتن رزومه، آنرا در قسمت مورد نظر بارگزاری نمایند. سپس مراحل ثبت‌نام را به پایان رسانده و کد رهگیری را دریافت نمایند.

شرایط عمومی استخدام بانک آینده

متقاضیان استخدام در بانک آینده باید به دین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشته باشند.
تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.
آقایان دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم باشند.
سابقه اعتیاد به مواد مخدر و استفاده از دخانیات را نداشته باشند.
از سلامت جسمانی و روانی به تایید پزشک معتمد بانک، برخوردار باشند.
ممنوعیت استخدام در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی به موجب رای مراجع ذیصلاح را نداشته باشند.
سو پیشینه کیفری و محکومیت جزایی نداشته باشند.

شرایط اختصاصی استخدام بانک آینده

بانک آینده در سال ۱۴۰۱ در دو موقعیت شغلی کارشناس حقوق و مدیر شعبه، دعوت به همکاری کرده است.
افرادی که متقاضی استخدام شغل مدیر شعبه هستند، باید توانایی بازاریابی، تجهیز منابع و مدیریت مصرف در سطح حرفه‌ای را داشته باشند. همچنین شرایط مشارکت جویی، نوآوری و کارافرینی سازمانی را دارا باشند. اشخاصی که متقاضی استخدام در شغل کارشناس حقوق هستند، باید ۳ تا ۵ سال سابقه شغلی مرتبط، عدم اشتغال به امر وکالت، سردفتری اسناد رسمی و کارشناس رسمی دادگستری، تسلط داشتن به مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر و زبان انگلیسی را دارا باشند.

شرایط سنی داوطلبان استخدام بانک آینده

بانوانی که متقاضی استخدام در موقعیت شغلی کارشناس حقوق هستند، باید حداکثر دارای ۲۸ سال سن و آقایانی که متقاضی استخدام در این موقعیت شغلی هستند، حداکثر دارای ۳۰ سال سن باشند. این افراد باید حداقل مدرک کارشناسی حقوق را دارا بوده و حداقل ۵ سال در شهر مورد تقاضا، سکونت داشته و حداقل ۳ تا ۵ سال سابقه امور حقوقی ترجیحا امور بانکی، داشته باشند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک آینده

مدارکی که افراد متقاضی برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک آینده باید ارائه دهند، به شرح زیر می‌باشد:
فایل اسکن شده عکس پرسنلی داوطلب با رعایت شرایط ذکر شده درباره عکس
فایل اسکن شده تصویر تمامی صفحات شناسنامه
فایل اسکن شده تصویر پشت و رو کارت ملی
ارائه تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آقایان
ارائه تصویر آخرین مدرک تحصیلی و آخرین حکم انتصاب
ارائه خلاصه سوابق شغلی و توانایی‌های ویژه فرد داوطلب

چگونه از زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک آینده مطلع شویم؟

بانک آینده برای تامین نیروی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط، آزمون استخدامی خود را از طریق سایت اصلی بانک به آدرس ba24.ir، برگزار می‌کند. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت و مطالعه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی و همچنین مطلع شدن از فراخوان‌های استخدام، اطلاعات لازم درباره نحوه و زمان برگزاری آزمون، نحوه ثبت‌نام در آزمون استخدامی، مدارک لازم برای ثبت‌نام و رشته‌ها و موقعیت‌های شغلی مورد نیاز را کسب نمایند.

معرفی منابع و نمونه سوالات عمومی و تخصصی برای موفقیت در آزمون استخدامی بانک آینده

منابع عمومی این آزمون شامل معارف اسلامی( اقلیت‌های مذهبی موظف به پاسخگویی به این دسته از سوالات نمی‌باشند)، زبان و ادبیات فارسی، ریاضی و آمار مقدماتی، هوش و توانمندی ذهنی، مهارت‌های هفتگانه و فناوری اطلاعات، زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی است.
منابع تخصصی نیز بسته به موقعیت شغلی مورد نظر، متفاوت می‌باشد. برای مثال برای شغل کارشناس حقوقی، دروسی مانند حقوق تجارت بین الملل، حقوق خصوصی، حقوق جزا، حقوق اقتصادی و سایر دروس مرتبط، مورد نیاز است.

نحوه ورود به سامانه آزمون استخدامی بانک آینده

داوطلبان استخدام در موقعیت‌های شغلی مورد نیاز بانک آینده از جمله مدیر شعبه و کارشناس حقوقی و سایر شغل‌های مورد نیاز، ابتدا باید به سایت بانک به آدرس ba24.ir مراجعه کرده و در آزمون استخدامی این بانک شرکت کنند. در صورت قبولی در آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری و همچنین مورد تایید واقع شدن توسط تیم پزشکی معتمد بانک و نیز قبولی رزومه آنها، می‌توانند در این بانک به طور رسمی، شروع به کار کنند.

مجموعه سوالات استخدامی بانک آینده شامل : (همه سوالات دارای پاسخنامه میباشد)

مجموعه سوالات استخدامی بانکها شامل : (همه سوالات دارای پاسخنامه میباشد)

  • سوالات ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه 470 سوال
  • سوالات زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه 464 سوال
  • سوالات احکام و معارف اسلامی به همراه پاسخنامه 770 سوال
  • سوالات دانش کامپیوتر و مهارت های هفتگانه (ICDL) به همراه پاسخنامه 455 سوال
  • سوالات دانش سیاسی و اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و تاریخی به همراه پاسخنامه 350 سوال
  • سوالات هوش و استعداد تحصیلی مقدماتی و پیشرفته به همراه پاسخنامه 470 سوال
  • سوالات آمار و ریاضی به همراه پاسخنامه 823 سوال

توجه : مجموعه سوالات استخدامی بانکها شامل ویژگی های زیر میباشد

  • این مجموعه شامل سوالات آزمونهای گذشته، سوالات مشابه و پرتکرار آزمونهای برگزار شده میباشد.
  • سوالات چندین بار توسط تیم آموزشی و کارشناسی بررسی شده و عاری از خطا میباشد.
  • پاسخنامه سوالات در انتهای فایلها به منظور شبیه سازی آزمون به صورت جدولی میباشد و گزینه صحیح در صورت سوال علامت زده نشده است تا بتوانید میزان دقیق تسلط خود به مباحث را بسنجید.
  • بد نیست قبل از برگزاری آزمون نگاهی به نمونه سوالات بیندازیم و شانس قبولی خود را تا 80 درصد بالا ببریم.
  • درصورتیکه شما هم در آزمون استخدامی شرکت نموده اید، این نمونه سوالات منبع خوبی برای مطالعه هستند.

دانلود سوالات استخدامی بانک ها

keyboard_arrow_up

از آزمون استخدامی سال 1403 جا نمونید!!!

پکیج سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته بهمراه پاسخنامه تشریحی …